מיתוג ושיווק אגפי חינוך

מסע אסטרטגי לזכייה בפרס החינוך המחוזי/הארצי ולשינוי תפיסתי בקרב הציבור

אגף החינוך הוא לא רק זרוע ביצועית – הוא ליבה של הזהות העירונית. תושבים בוחנים את איכות מערכת החינוך כמדד ישיר לאיכות החיים בעירם.

באזמרקט, חברה מובילה בתחומי המיתוג, האסטרטגיה והובלת דעת קהל, מתמחה בליווי מערכות ציבוריות וביצירת מהלכים חינוכיים־תדמיתיים בעלי השפעה מתמשכת. המשימה שלנו אינה רק להכין את הרשות להגשת מועמדות לפרס החינוך, אלא להוביל מהלך עומק שמשנה את תדמית מערכת החינוך בעיני התושבים, מייצר גאווה מקומית וממצב את הרשות כמובילה ברמה המחוזית והארצית.

1
שלב 1

אבחון ומיפוי

מיפוי מערכות החינוך
בחינה מקיפה של בתי הספר, גני הילדים, יחידות הנוער והחינוך הבלתי פורמלי.

ניתוח הישגים ואתגרים

שילוב בין נתונים פדגוגיים, חוויות תלמידים, ותפיסות קהילתיות.

זיהוי חוזקות ייחודיות

תחומי מצוינות, חדשנות, חיבור לקהילה – מה שמבדל את הרשות.

הצלבה עם קריטריונים לפרס

איתור הפערים והכנה מוקדמת לדרישות ועדות השיפוט.
2
שלב 2

הגדרת חזון ומיצוב

גיבוש נרטיב חינוכי אחיד

סיפור זהות חינוכי שמדגיש ערכים, הישגים וחזון עתידי.

מיצוב אגף החינוך כמותג מוביל

ערכים, מסרים ושפה שמחברים בין תושבים, תלמידים וצוותים חינוכיים.

שיתוף ציבור וקהילה

שילוב הורים, תלמידים ותושבים בתהליך כחלק ממסע ציבורי שמייצר לגיטימציה ותמיכה רחבה.
3
שלב 3

בניית זהות ומיתוג

שפה חזותית ותדמיתית אחידה
לוגו, צבעים, גרפיקות ואלמנטים ויזואליים לכל נכסי אגף החינוך.

חומרי תקשורת ותוכן

חוברות, מצגות, סרטונים ותיקי הישגים שמציגים את הסיפור החינוכי בצורה מרשימה.

מיתוג ציבורי

קמפיינים המיועדים גם לקהילה המקומית – חיזוק הגאווה העירונית והמסר כי "מערכת החינוך שלנו היא סיבה להישאר, להצטרף ולהאמין".
4
שלב 4

פיתוח מערכות חינוך ופרויקטים ייחודיים

חדשנות פדגוגית
הטמעת תכניות למידה מתקדמות, שילוב טכנולוגיות וחינוך מותאם־עתיד.

מעורבות קהילתית

הרחבת שיתופי פעולה עם עמותות, אוניברסיטאות וגורמים עסקיים.

חינוך חברתי־ערכי

פרויקטים המקדמים הכלה, שוויון הזדמנויות וגאוות יחידה.

נראות ציבורית

הפיכת כל יוזמה חינוכית ל"סיפור הצלחה" מתוקשר שמעמיק את תחושת השייכות.
5
שלב 5

הכנה לפרס החינוך

בניית תיק מועמדות מקצועי
כולל נתונים, נרטיבים חזותיים וחומרי המחשה.

הצגת ההישגים לוועדות השיפוט

הפקה של מצגות, סרטוני תדמית ותיקי פרויקטים.

הכשרת מנהלים וצוותים

מתן כלים להצגת הישגים וסיפור החזון באופן מרשים.

מסע יחסי ציבור קהילתי

מיתוג ציבורי שמכין את הקרקע – תושבים יודעים, מזהים ומדברים על הישגי מערכת החינוך.
6
שלב 6

התוצאה והשינוי התפיסתי

הערך האמיתי של התהליך אינו מסתכם בזכייה בפרס – אלא בהשפעה רחבה
מערכת חינוך ממותגת וברורה
עם נרטיב שמוכר לתושבים, למורים ולמנהלים.

תפיסה ציבורית מחודשת

מהלך שמוביל לשינוי בתודעה: מהסתכלות נקודתית על בעיות, להתמקדות בהצלחות ובחזון.

גאווה מקומית

מערכת חינוך שמחזקת את הזהות העירונית ואת תחושת השייכות.

באזמרקט מביאה את הידע, הניסיון והכלים – מהמעטפת האסטרטגית ועד ליישום בשטח – כדי להפוך את מערכת החינוך המקומית ממערכת מתפקדת למותג חינוכי מנצח.